• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Avslutade krediter.

B

Berg1

Gäst
Poäng: 0
Hej! Har många avslutade krediter, men dom står med på min UC
(även om det står avslutade krediter). Hur gör man för att få bort dem? Är Aasa kredit, elcf, blandannat.

En till fråga vad är Swedbank Payex Sverige? Står att jag har 2000kr i kredit där, men vet inte för vad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 397
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Hej! Har många avslutade krediter, men dom står med på min UC
(även om det står avslutade krediter). Hur gör man för att få bort dem? Är Aasa kredit, elcf, blandannat.

En till fråga vad är Swedbank Payex Sverige? Står att jag har 2000kr i kredit där, men vet inte för vad?
När det gäller de som du kan se som avslutade så syns de inte för de som gör upplysning på dig. De ligger kvar för dig att se i 12 månader tror jag att det är.

Payex kan vara att du köpt något på faktura, ibland så skapas det en kredit kopplat till det. Typ köpa på faktura från Ellos.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Hej! Har många avslutade krediter, men dom står med på min UC
(även om det står avslutade krediter). Hur gör man för att få bort dem? Är Aasa kredit, elcf, blandannat.

En till fråga vad är Swedbank Payex Sverige? Står att jag har 2000kr i kredit där, men vet inte för vad?
Payex kan jag svara... kan tex vara från apotekskonto (det har jag och har bara använt det förut vid ett tillfälle) men jag har runt 2200 på det.
Men som ovan skrev, fakturaköp från nått företag :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp